Чолгинський заклад загальної середньої освіти І – ІІ ступенів
Новояворівської міської ради
НАКАЗ
31.08.2021 с.Чолгині № 49-г
Про затвердження регламенту роботи
закладу у 2021 – 2022н.р.в умовах «зеленого»,
«жовтого» або «помаранчевого» рівнів епідемічної небезпеки
Відповідно достатті 40 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»,постанови Кабінету Міністрів України від 09грудня 2020 № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби СОVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», Постанови МОЗ від 26.08.2021р.№ 9 «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв’язку поширенням корона вірусної хвороби (СОVID-19)», , відповідно до рішення педагогічної ради школищодо особливостей організації освітнього процесу у закладах освіти в умовах «зеленого», «жовтого» або «помаранчевого» рівнів епідемічної небезпеки (Протокол засідання педагогічної ради №13 від 27.08.2021 року).
НАКАЗУЮ:
1.Затвердити регламент роботи закладу у 2021 – 2022 н.р. в умовах «зеленого», «жовтого» або «помаранчевого» рівнів епідемічної небезпеки (додається).
2.Адміністрації закладу:
2.1.Забезпечувати щоденний контроль за виконанням регламенту роботи закладу у 2021 – 2022 н.р. в умовах «зеленого», «жовтого» або «помаранчевого» рівнів епідемічної небезпеки;
2.2.Проводити роз’яснювальну роботу з персоналом та здобувачами освіти щодо індивідуальних заходів профілактики та реагування на виявлення симптомів коронавірусної хвороби (COVID-19) серед персоналу або здобувачів освіти;
2.3.Розробити алгоритм дій на випадок надзвичайної ситуації, пов’язаної з реєстрацією випадків захворювання на коронавірусну хворобу (COVID-19) серед здобувачів освіти та працівників закладу освіти;
до 01.09.2021
2.4.Недопускати до роботи персонал, визначений таким, який потребує самоізоляції відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я;
2.5.Провести інструктажі для працівників щодо запобігання поширенню коронавірусної інфекції (COVID-19), дотримання правил респіраторної гігієни та протиепідемічних заходів.
До 01.09.2021
2.6.Допуск до роботи персоналу закладу освіти здійснювати за умови використання засобів індивідуального захисту (респіратора або захисної маски, у тому числі виготовлених самостійно) після проведення термометрії безконтактним термометром.
Працівники із ознаками гострого респіраторного захворювання або підвищеною температурою тіла понад 37.2 С не допускаються на робоче місце.
2.7.Організувати централізований збір використаних засобів індивідуального захисту, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та поліетиленовими пакетами, з подальшою утилізацією згідно з укладеними угодами на вивіз твердих побутових відходів.
2.8.Провести навчання працівників щодо одягання, використання, зняття засобів індивідуального захисту, їх утилізації.
2.9.Розмістити інформацію (плакати/банери) про необхідність дотримання респіраторної гігієни та етикету кашлю.
До 01.09.2021
2.10. На вході до всіх приміщень закладу організувати місця для обробки рук антисептичними засобами. Місця для обробки рук позначити яскравим вказівником про правила та необхідність дезінфекції рук (банер, наклейка, тощо).
завгосп,
До 01.09.2021
3.Педагогічним працівникам:
3.1.Перед початком занять проводити опитування учасників освітнього процесу щодо їх самопочуття та наявності симптомів респіраторної хвороби;
3.2.В разі виявлення ознак гострої респіраторної хвороби у здобувачів освіти, за відсутності батьків, повідомити медичного працівника /адміністрацію закладу, здобувачівосвітитимчасовоізолювати в спеціальновідведеномуприміщенні закладу (кабінет психолога), інформувати батьки (іншихзаконнихпредставників).
3.3.На уроках фізичноїкультури не використовуватиречіспільногокористування (м’ячі, скакалки тощо); проводитиусіфізичнівправи на відстані не менше 1,5 метра один від одного.
3.4. За можливості забезпечити проведення занять з окремих предметів на відкритому повітрі.
4.1. Розробити графік харчування для здобувачів освіти (1-4-х класи).
До 01.09.2021
4.2. При організації харчування забезпечити відстань між столами не менше 1,5 м та розміщення за столом не більше 4-х осіб.
4.3.Забезпечити контроль за виконанням даних вимог щодо організації харчування.
5.Всім працівникам закладу користуватися інструкціями, затвердженими наказом школи від 20.08.2020р №22-г
6.Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Директор школи О.Бурденюк
З наказом ознайомлені:
_____ _______М.Фульмес
____________ В.Лин
_____________ Д.Кусяк
______ ________ Г.Романюк
_______ ______ Н.Криворучко
_______ ______ М. Савчак